[silindi] Kizlar pazartesi asimizj olduk ama oğlumun bacagi şişmiş ve kızarıklık var normal mi aceba yoksa yarın doktora götüreceğim
[silindi] Sanirim aciyorda sürekli bacağını tutarak yanıma geliyor biraz buz koydum ama istemiyor koymami elimden de başka birsey gelmiyor😶