İyi akşamlar 4 ay önce kan verdim ve kolesterolum 290 çıktı. 1 ay önce tekrar verdim 200 çıktı hala yüksek. Doktor çok şaşırdı ilk defa genç birinde böyle bişey görüyorum diye. Acilen düşürmen lazım et yumurta hayvansal gıdalar abur cubur herşey yasak sadece sebze meyve tüketmem gerektiğini söyledi. Spor yapmamı söyledi. Ama bazen uyamıyorum bunlara yiyorum insanın nefsi çekiyor özellikle tatlı şeyler. Elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum sadece. Kolesterolu düşüren bildiğiniz gıda yada bitkisel birşey varmı 20 gün sonra tekrar kan vericem.