Goksununannesi biz ilk gece başladık. Karnının tok olduğundan emin olmak için devam sütü verdik. Çok içmedi ama aç olduğu için ağlamadığını biliyorduk en azından. Karnı tok altı temiz. Loş odaya girdik yattık. Beyaz gürültü açtım hafif. Tabi önce kalktı oynamak istedi. Sonra mızırdanmalar ağlamalar başladı. Her seferinde sakinleştirip yatırdım. En son kalmayacağını anladı o da yattı. Uyuması toplamda 40 dakikayı buldu. Gece beslenmesini kesmedim henüz. Eğer uykulu şekilde kalktıysa emzirdim uyudu. Ama tam olarak uyandıysa yine meme vermedim. Piş piş yaptım ilahi söyledim öyle uyuttum. Sabah 8de uyandırdım. İlk uykusunu 10 buçukta yapıyoruz. Odaya girip yattıktan sonra kabullenmesi daha kolay oldu. Hatta kendi uyuduğu için kolay kolay uyanmadı. 12 de ben uyandırdım. İkinci uykusuna 3 gibi yatıyoruz. 1 saatte burda uyuyo. Gece uykusuna da sekiz buçukta odaya gidiyoruz. Tulumu giy kitabı oku öpüş koklaş 9 da uyumuş oluyo. Ben ikinciye hamile olduğum için gece uykusuna babası yatırıyor. Bide bunlar 2 3 günde oldu yani. Dediğim gibi benim yavru dünden razıymış.