NagehanB 22 günlük kızım var daha önce yoktu bugün duş aldırdım. Akşam boynunun altı kıpkırmızıydı. Ne yapmam lazım bilen var mı?
YagizAlim268 NagehanB aynısı olmuştu doktorumuz banyo yaptığında birgün şampuan.bir gün duru şu önerdi ve mustela pişik kremi hemen iyileştirdi
DBurcuE NagehanB Kullandiginiz pisik kremini boynu icin de kullanin, ben oyle yapiyorum. İse yariyor, gecmis olsun.