Kızlar bir hafta oldu ek gıdaya geçtik ama bebeğim kabız oldu ıkına ıkına bir hal oldu çocuğum.. Bugün hiç kaka yapmadı. Pürelere zeytinyağ ı katıyorum ama neden Kabı oldu anlamıyorum normal mi acaba sizler nasıl baş ediyorsunuz kabızlık oluyor mu sizdede