__zulfisiniz__ Kızlar kargoya verildiğine göre kaç günde gelir ya Perşembe köye gidecem bide bu dene bunu ilk defa gelecek bana yprum yapmam zorunlumu ürünlere bidaha istersem gelebilirmi acaba teşekkür ler cevaplarınız için şimdiden
Beyziikoo __zulfisiniz__ Bana da sms geldi muhtemel cumaya kadar gelir almazsanız ya geri gider ya şubeye bırakırlar 🥲
doruk33 __zulfisiniz__ Evet zorunlu yapmazsanız bir daha çıkmaz. Hatta benim yorumlarımı firmalar paylaşınca bir dahaki kutu çıkıyor genelde. Sonuçta deneyip tecrübelerinizi yazın diye gönderilir o ürünler. Kargoya verildiyse 4 5 gün içinde gelir
kahvekolikk __zulfisiniz__ bana eylül kutusu çıktı 1 aydır hazırlanıyordu 1 hafta önce kargoya verildi dün akşam geldi
FatmaKrbkl __zulfisiniz__ ben öyle durumlarda şubeyi arayıp teslim alacağımı, sorumluluğun bana ait olduğunu ve şubede bekletmelerini rica ediyorum 🙆🏻♀️
Beyziikoo __zulfisiniz__ Bir dahaki derken? Yine çıkarsa anlamında mı? Yine mail gelir kutunuz çıktı diye aylar sonra da yollarlar 😂😂😂😂
Beyziikoo __zulfisiniz__ Bana da gelecek olan Ağustos kutusu Eylül Ekim çıkmadı arada sitene gir sorularda güncelleme yap 😃
FZC Galiba herkese aynı anda çıkıyor ve aynı anda kargoya veriliyor benimki de bugün kargoya verilmiş ağustos ayının
zeyzey77 __zulfisiniz__ Ayni ürünler tekrar geri gelmez. Kurye ararsa komşuya filan vermelerini söylersiniz