Dilayyyyy bence normal yedikleri çok değil. Zaten yaşına kadar ne yedi yedi ne kadar kilo aldı aldı ondan sonra kilo alımları durma derecesine geliyor nerdeyse. Kaç aydır kilo alsın diye uğraşıyorum çok az bişey farketti kilosu. Eskisi gibi yemiyor zaten. Hastalıktı dişti iştahları gidiyor düzen bozuluyor