Aselduru123 Kızlar 2 aylık kızım korkarak ve sıçrayarak uyanıyor bağarıyor çok da uyanmıyor geçen de post açmıştım uyumuyor diye şimdi de uyuyor ama az sabahtan belli yeni uyumuştu birden sıçrayarak uyandı neden olur acaba bi akıl verin
Selma-aygun37 Aselduru123 kızımın ismi de Asel Duru 🥰 bı yerde okumuştum istemsiz hareketlermis sıçramaları falan da bizde de bağırtı sesinden falan korkmuş derler bol bol Ayetel Kürsi okuyun yatırırken Allah şifa versin
Mom262627 Aselduru123 kuzum cok normal sanci giriyodur o anda uykuda ellerinden korkup siciryordur oyuzden agliyodur kundak yap yan yatir
Merve_akay Mom262627 bebeğini oku öyle yatır yatağımın yekarında küçük kuran koy benim oğlumda öyleydi ve hep yan yatır biraz sağ biraz sola
Emirtosveannesi Yüz üstü uyutmanı tavsiyr ederim canım. Bebekler sırt üstü yattıklarında kendilerini boşlukta hissederlermiş :)