Merhaba bayanlar ben aslında uzun zamandır burdayım ama üye olmamıştım bugün sizlere sormak istediğim bişey var benim 2 aylık bebeğim var cuma günü verem aşısı olduk çok şükür bugüne kadar bişey yoktu ama bugün sol kulağının biraz kötü koktuğunu fark ettim yıkadım kulağını temizledim ama geçmedi ateşi yok huzurluğu falanda yok ama sanki biraz fazla uyuyor gibi geldi bana benim ikinci bebeğim ilk bebeğim erkek şuan 3 yaşında verem aşısı dan sonra kulak iltihabı olmuştu ve 3 gün hastanede yatmıştık oğlumun kulağı akıyordu ama şuan kızımın kulağı akmıyor başka bir belirtide yok sizde neden bu kadar kötü kokabilir başına gelen varmı pazartesi günü randevumuz var ama o güne kadar beklemeyip gitsem mi acaba başına gelen varsa cevaplarsa çok sevinirim 🙂