Ruya45 Arkadaşlar hero baby nin 4 ay için olan sütlü muzlu pirinçli mamasını aldim biberonda yapicam nasıl yapılıyo bileniniz varmi kaşık mama için tarifi var ama biberon için tarifini bulamadım aranızda bilen varmı???????
Nadiss Ben genelde kasede yapıp yedirecegım kadar suyu koyup az az mamayı koyup karıştırıp kıvamını öyle yapıyodum bence siz bi 100 ml bir tatlı kaşığı koyun kıvamına göre atarsınız biberondan çıkacak sekılde
Nisan10T Sütlü yazdığı için tavsiye etmem bebekler için bir yaş öncesi süt önerilmiyor bir yaş sonrasıda hatta instada hastalanmayaçocuk sayfasını takip etmenizi öneririm çok güzel ek gıda tarifleri var
Rizeliii Ruya45 nasıl olacagı nı bilmem de 4ay için erken degil mi die sormak istiyorum. Benım evlatda 4 aylık da ondan sebep yargılamak degil yani 🙈
Ruya45 Sibeeeel benim kızım 3 ay 20 günlük dün başladım vermeye çokta sevdi zaten 4. Ay icerisindesiniz sıkıntı olmaz diye dusunuyorum
demir1717 Ruya45 Önermem ancak illa ki yedirecekseniz 1 çay kaşığı ile denemelisiniz. Süt zaten 1 yaştan önce önerilmiyor ki içinde muz ve pirinç var.Ya muza alerjisi varsa?Benzer vakalar çok gördüm çevremde.
Besteblgn Hip marka Sade pirinçli olanı var ben onu aldım arada kaşıkla veriyorum ama biberonla geçen biri yazmıştı normal mama gibi 30cc 1 ölcek dıye