Domino öncelikle erken söylemeyin 5-6 aylık filan olduğunda söylemek uygun bence. Ben şöyle yaptım. Bi iki hafta gece uyumadan anlattığım masallara kardeş ekledim. Kardeşi olmasının ne kadar güzel olduğu filan. Sonra dedim ki dua edersek Allah bize bir kardeşe gönderebilir. Sonraki ge celer dua ettik birlikte kardeş için. Sonra da Allah bize kardeş göndercekmiş dedim. Zaman kavramı tam oturmadığı için de kar yağınca gelecek kardeş dedim. Ama sizinkiler zaten kardeş olayını biliyor, çok garipsemezler bence