Merhaba hanımlar, kızım da vajina yapışıklığı vardı 2 gün önce altını alırken farkettim hemen doktora gittik bugün cerrahi doktor tarafından eliyle açtı. Bi krem verdi geceleri yatmadan sürersin dedi ve her gün ılık suda oturmasını söyledi. Sizin başınıza böyle bi olay geldi mi cevaplarınızı bekliyorum kızım 4.5 aylık. Daha öncesinde böyle bi vajinal yapışıklılık yoktu sonradan kapanmış, östrojen eksikliğinden.
başka bi sorumda 4.5 cinsel anlamdan vajina kuruluğum var kızımın durumunu araştırırken acaba bende de östrojen eksiliği var mıdır diye şüpheye düştüm, kendim içinde 2 gün sonraya randevu aldım kan verince östrojen eksiliği çıkar mı? Yada nasıl bendeki değeri anlayacaklardır. Cevaplarınız benim için önemli iyi akşamlar🌸