Gamze_67 Bende kızıma hep N11′den getirtiyodum bi ara kutuyla aylık paketlerden sonra bıraktım ama pişik yapar işte korkuyorum bezi değiştirince oğlum 5900 kilo 3 numara kullanıyorum bezi 4-9 kilo arası ufak değil ama ne için sızdırıyo anlamıyorum zaten bezin sadece ön tarafı doluyo arkası hep boş oluyo