Kızlar bugün emlakçı evi satıyorum diye haber edince biz çok sarsıldık ve ev almak istiyoruz ama elimizde sadece 20 TL lik bir arabamız var eşim 1,5 sene sigortasız çalıştığı için gelir düzeyimiz de bu süreçte iy olmadığı için mevcut kredileri ödeyemedik o yüzden eşimin kredi puanı “0” ben çalışamıyorum çalışsam bana kredi çıkar fakat çocuklara bakan yok kreşler 2 çocuğa 3 bin istiyorlar çalıştığımı kreşe vermek zorunda kalmadan çalışmayı erteledik ailelerden zaten bir destek yok ev almanın başka yolu yok mu bana yol gösterin