Bebeğim 15 günlük emdiğini anlamıyor ve doymuyor. emzirirken uyuya kalıyor yerine yatırıyorum 5 dk içinde uyanıp tekrar ağlamaya başlıyor. Bu zamana kadar anne sütü verdim hep sağdım bu hafta emzirmeye başlayayım dedim ama emdiğinde çabuk yorulup uyuyor. Gece anne sütünü ısıtmak için de sürekli sıcak su ısıtmam gerekiyor. Bu süre zarfı içinde de bebeğim çok ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum 🥺