Arkadaşlar oğlum 3. Ayından beri daha da huzursuzlasti emme süresi kısaldı emerken huysuzlaniyir kimildiyor
Gazını bitiremedik diş çıkarmaya başladı Dr calpol verin dedi arada verdim
Kustu içmiyor
Sürekli acı acı ağlıyor tetagil aldık bugün 1 kere döktüm ağzına ama faydasız
Eskiden uyurdu en azından gece
Gündüz gazdan uyumazdi şimdi o da yok
Gece de acı acı ağlıyor kalkıyor
Gazdan mi yapıyor dişten mi bilmiyorum
Evin içinde tüm gün gezdirmekten belim kolum tutmuyor ona rağmen ağlıyor
Yatağa yere bırakınca katılıp morariyor
Birde burnunu sürekli temizliyorum ama hurultiyi geçiremedim Dr dış yapar dedi
Kafayı yiyecek gibi hissediyorum kendimi asla durmuyor
Tam uyuyacak kendini geri geri attırıp uyandırıyor kafasını kaldırıyor
Neden böyle bilmiyorum zor bı bebekti daha zor oldu
Bu 4. Ay uyku gerilemesi mi atak mi diş mi gaz mi
Gece uyanıyor sabah olmuş gibi
Uyutana kadar saatler geçiyor uyumucam diye agliyor
Gece gündüz geziyoruz kucakta 🥺