Tosbik_berram Snurak Ahh canımm aynı ben 😅 bende sürekli uyuyor diye ağlardım, şimdi ise uyutana kadar imanım gevriyor🤦♀️iyi günlerin bunlar tadını cikar bence 😅😅 bu arada Allah analı, babalı büyütsün insallah…🙏
Yasemin38 Snurak normal canım. Ama o uyuyor diye enzirme saatini çok fazla geçirme 1.5 2 saatte bir emzirmeye dikkat et😊hayırla sağlıkla büyüt bebeğini
dturkmen Su anda oglum 4 aylik.. gunduz uykulari max. 20 dakika🤦🏻♀️ Bugunlerinizin kiymetini bilin derim😂
Selma-aygun37 Snurak emip uyuyorsa gayet normal emzir uyusun bebe surda en fazla 15-20 gün sonra gözleri daha da açılacak ve uyumicak nolur uyu diye yalvaricaksin o uyurken sende uyu bol bol dinlen valla