enfeksiyon sonucu nabzı çok yüksekdi düşüremediler yoğun bakıma aldılar orda düşürmüşler çok şükür ondan hiç ayrılmadım buzamana kadar elini nasıl bırakıp koydum yolladım onu oraya bi ben bi Allah bilir sedyeyle gitti üstünde örtüsü vardı oraya yatırmışlar çıkarken örtüyü verdiler bize kokusu kalmış üstünde çok kötüyüm çok ağlıyorum Rabbim hiç kimseyi yavrusundan ayırmasın döksün kırsın yaramazlık yapsın ev bomboş Napıyor şimdi acaba 😓bize de dua edermisiniz güzel anneler kusura bakmayın biraz uzun oldu ama çok kötüyüm inanınki yarın hayırlısıyla çıkarırlar inş