Nefeshiramm Deletedmom896 yaa yapma bere 🤣 şimdi yazıyordum sana belli ki kıyafetlerini temiz kullanıyorsun canım varmı başka kışlık kıyafet sattığın
Linamommmm Deletedmom896 ikinci el için fiyatlarını baya pahalı tutmuşsun canım bende yenisini 300e aldım ama H&M kalitesi
Fenty Deletedmom896 Ayy bende kendi postum da keşke açıklamaya çok pahalı diyenler bi zahmet yazmasın yazsaydım. 😂
Deletedmom636262 Deletedmom896 haha o zaman benimkine olmaz🤣 şaka bi yana bana da lazım oplum için 🤷♀️ Netten baktım pahalı 🤑