2.bebegimde anne sütü sarılığı denilmişti tahlillere bakip şimdi 3.çocuğum ve hala sarılığı geçmedi yne anne sütü sarılığı midir acaba anne sütü sarılığı genetik bseymi bilgisi olanlar lutfen yazarmisiniz sadece bilgi edinmek amaciyla soruyorum doktora götürcem tabikii