Kurstalp1 bence geç bile kaldınız 3.ayin sonunda yaptırdık okadar rahat gectiki , bilmedi bile kolayca iyileşti , hem hareket etmeden yürümeden emeklemeden olmasi çok rahat oldu hatta ilk doğduğunda bile yapılsa idi dedim çünkü son dakika uyandı bacakları bağlı olduğu için korkup çok ağlamıştı yavrum :(