Deletedmom_36 Oglumunannesiyim kim diyor onu ilkkez duydum☺️Yigit bence cok anlamli bir erkek ismi oglum olsa koymak isteyecegim bir isim🤗
Burakyigit Oglumunannesiyim oğlumun adı yiğit henüz 2,5 yaşında hiç öle bişey duymadım inşallah duymam da 😊 isimle alakası var mıdır bilmiyorum ama çok yaramaz 🙈🤣
Oglumunannesiyim Burakyigit neeee yaramaz miii🙈🙈🙈 Allah’ım hayırlı evlat olmalarını nasip etsin insllh geçer o yaramazliklar😀😀 ikiKudurukAnnesi seyma_YA
seyma_YA ikiKudurukAnnesi Çok doğru oğlumun ismi yiğit ve aşırı yaramaz az önce kardeşine kafa atı biranda😃
Gari_de_Gari Oglumunannesiyim iğrenç bir bakış açısı😒ne kadar güzel anlamı da gayet Güzel büyük saçmalamışlar
seyma_YA Oglumunannesiyim Eleştirenler halt etmiş cahiler, çok da güzel bir isim oğlumun ismi yiğit Efe biz çok severek koyduk ismini :)
2bebelianne__ Oglumunannesiyim kızımın adı miray eşim eğer 2. Erkek olursa yiğit olsun istiyor bende yiğit koyacağım Allah izin verirse 🥰 bence çok güzel bir isim
Birdunyabircennetannesi Oglumunannesiyim Hay mantıklarına tüküreyim. Oğlumun adı Yiğit ve böyle bir şey derlerse söverim 🙏