Arkadaşlar gerçekten yoruldum bu günlerde. Bebeğim gündüzleri uyanıkken asla emmiyo, bazen emer gibi yapıyo 5 dk falan sonra yinr emmiyo. Meme+ mama şeklinde gidiyoduk ama gündüzleri emmeyince mama düzenimiz de kaçtı. Ne yapmalıyım anneler nolur yardım edin 🥰🥰😥