Ardengunes Hanımlar minnoşlar kaç kilo? Benimki 6.720 doğum kilosu 2900 şişlik inince 2600 kalmıştı nasıl sizce?
Ardengunes Musam ilk 2 ay anne sütüydü şimdi 1 aydır günde 2 defa bazen 3 oluyor mama gerisi anne sütü sütüm azaldı diye birde tek meme olunca 🙃 ilk zamanlar çok sütüm vardı ilk ay 1 ayda 1.500 kilo almıştı şimdi yavaşladı tabi
Samett95 Ardengunes benimde 6.800 du o aylarda ilk dogdugumda 2800 du ilk aylar cok kilo aliyolar anne sütü emziriyordum gerekirse sagip veriyodum sisirdik oyle😂
ErdemGokbey Benim bebeğimde 2405 doğdu. Şuan 3 ay 3 günlük 5100 ancak var sanırım. Kontrolümüze 1 hafta falan var.
Ardengunes Havvakck Yemin ediyorum hala bana az bile geliyor. Bu kiloya göre hâla cılız dürüyor çünkü ve doğduğunda bir parçaydı elim kadardı resmen piskolojim bozulmuştu kiloyla hâlada öyle resmen deli gibi yediriyorum kilo alsın diye çocuk kusa kusa mahvoluyo o derece anlamıyorsunuz
Gullcann Ardengunes Oğlum 3 ay 19 günlük. 3 ay kontrolümde 6 kilo civariydi. Maşallah kilosu baya iyi. 3350 doğup 3 kioya düşmüştü. Hem emziriyorum hem mama takviye ediyorum günde 2 bazen 3. Ama kilo alımı böyle çabuk kilo alamıyor bünyesi böyle doktorumda öyle diyor bende takmiyorum oyüzden
Btlazz Gullcann benim bebeğim de 3 ay 22 günlük 3 ayda 6 kiloydu bizimde kilo alımımız yavaşladı bende üzülüyordum ama artık bende takmayacağım tek anne sütü alıyor buna seviniyorum
Zormama Benimki de 2 ay 26 gunluk, 2890 dogdu su an 5500, ilk ay cok guzel kilo aldi 1,5 kg civari sonra yavasladi kilo alimi, hic uyumadigi icin sanirim bu durum😔 mama takviyesi yapsam mi diye dusunuyorum ama once doktoruna sormam lazim..
Ardengunes Zormama Benim de ilk ay baya iyi alıyordu seninki gibi sütüm vardı baya sonradan kilo alını durdu sütüm azaldığından heralde birde ben tek meme veriyorum
Havvakck Ardengunes anlıyorum benim Kızım kalp hastası 3 aylık ve 5300 ben bu postu okuduğumda hem anneliğimi sorguluyorum iyi bakamıyorum demekki diyorum hem yavruma üzülüyorum yani aslında böyle şeyleri doktorundan öğrenmek en iyisi nacizane fikrim iyi akşamlar eminim benim gibi bi sürü anne var forumda 🌸
Gullcann Btlazz Gayet iyi alt sınıra düşmediği sürece kötü değil sadece tombis değiller. Kilo eşittir sağlık değil. Annem canı içinde olsunda zayıf olsun diyor. Bizler nasıl hepimiz aynı kiloda değiliz onlarda öyle.
Ardengunes Havvakck Doktor iyi diyor ama tatmin etmiyor anlıyorum sizide ama öyle piskolojime yansıdı ki haddinden fazla. Şöyle söyleyeyim sen iyice anla bebek tartısı aldım eve ve her gün tartıyorum hastanedekinin aynısından o kadar 🙃 umarım anlamışsındır ilk hali beni çok sarsmıştı sarılık olmuştu doktor kilosu 2600 düşmüş dudakları çatlamış mamaya başla kilosu berbat diyince ben o hastanede saatlerce oturup ağladım eve gelemedim o derece oldum lütfen sende anla herkesin anneliği kendine ben gece uyumayıp çocuğu yediriyorum öyle oldum resmen herkesin derdi farklı
Haydinn Ardengunes oy maşallah canım aynen çok iyi🥰 bizde 2900 doğduk 2700 ile çıktık hastaneden 3 ay lık kilomuz 6890 boyumuz 60 cm 😂