Oğluşum bugün 8 ay bir günlük. Daha emeklemiyor. Ama yakında konuşacak desem yeri. Bu ay kaç kilosunuz gelişimleri nasıl sizi neler mutlu ediyor. Neler yapıyorsunuz kaç öğün yediriyorsunuz.her bebeğin gelişimi kendine has, karşılaştırma yapmak değil sadece hem merak hem sohbet hem de nelerle geçiyor günleriniz 🥰 erkekleri çok seviyor. Herkese abi diyor. Hade diyor. 😄 bir erkek almadımı başlıyor ağlamaya. Sabah kahvaltısı ara öğün meyve bir ara öğün daha yoğurt sonra 4-5 gibi akşam yemeği yiyoruz. Ellerimden tutuyor anında kalkmaya çalışıyor. Emeklemekten çok ayağa kalkma meraklısı. Sizce emekler mi.emeklemesini çok istiyorum siz gelişimleri için neler yapıyorsunuz☺