Selam kızlar bişey sormak istiyorum bebeğim 3 aylık avent biberon kullanıyoruz 3 numaraya geçmem gerek şuan kullandığım 2 numara tek deliği var 3 numara 3 delikli mi 2 delikli mi bilen var mı ? 3 numara hiç bir yer de bulamıyorum sadece hepsi buradada var ve fiyatı 165 TL emzik için çok pahalı değil mi ? 2 delikli var ama satıcı sorulara 2 numara akışlı yazmış yani şuan kullandığım 2 numara ile aynı akışı varsa neden onu alayım bi yardım edermisiniz 3 aylık bebek için kaç numara kaç delikli almam gerek ?