Ceren1453 merhaba, gazın maalesefki kalıcı çözümü zaman. Sakin olun, panik yapmayın yalnız değilsiniz. 4 aylık bir bebeğim var. 2.5 aylıkken yeni yeni rahatladı, doktorun kapısında yatıyorduk. Sab, momys bliss, rezene kimyon çayı nurse harvey, relaktaz hepsini içti. Kalıcı çözüm bebeğinizin büyümesi ve bağırsaklarının düzgün çalısması, sabır edin, gececek. Bu günleri hatırlamayacaksınız bile. Kiraz cekirdeği kemeri koyun karnına, sıcak dus aldırın, gaz yapıcı seyler yemeyin biraz dikkat edin, her emmeden sonra gazını cıkarın. Ve keyfini cıkarın, cok şükür sağlıklı oldugu için🥰