Şuan 12 kilo. 18 aylık olacak açıkçası şöyle aksama kadar ne versem yer şükürler olsun yemek falan ayırt etmez. Diş çıkarınca iştahı azalır onun dışında yer. Çok hareketli acaba ondan mi? Yoksa farklı bir sıkıntı olabilir mi? Maşallah diyeyim yiyor ama gece sabaha kadar da kıvranıyor. Çok mu şey veriyorum desem her verdiğimi yiyor ağlıyor hatta yemek için. Peki niye sabaha kadar uyumuyor.