Merhabaaa,
Oglusum 11,5 aylık ve her yemeğin ardından çoook ağlıyor. Uzun süre değil ama katilasiya ağlıyor. Bebeği böyle olan veya bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
Fazlasıyla iştahlı bi bebek ve formül mama alıyor anne sütü değil(mecburi başladık 3 ayliktan beri formül mama ile besleniyoruz. 😔) tekrar söylüyorum ki aşırı iştahlı. Şimdi tıka başa yesin iki dk sonra biri tabak veya bardakla gelsin yemek istiyor. Yiyemeyince yine ağlıyor. Her yemek öğününün ardından ağlıyor. Neden böyle anlamadim. 😔