Güzel anneler merhabalar bu gönderiyi asla reklam yapmak için ya da kendi kazancım için açmıyorum baştan belirteyim sadece 11 yıldır cefasını çektiğim hastalığıma çare buldum ve bir insana dahi faydam olursa çok mutlu olurum. Ben 11 yıldır sedefle savaşıyorum bir geliyor bir kayboluyor derken hem lohusa depresyonu hem de kilo almayla beraber resmen tüm vücudum sedef oldu ve iğneli sedef tedavisine başladım fakat tedavi çok zorluydu kortizon içerdiği için kilo vermeyi bırakın daha da kilo alıyordum ve eğer hamile kalırsam çocuğumun engelli olabileceğini söylediler ayrıca sürekli idrar kan tahlili vermem gerekiyordu bunlara rağmen sedefimde çok az bir ilerleme kaydedebildik bu arada ben diyetisyenle diyete başladım ve benden kiraz sapı falan almamı istedi bunları alırken aktardaki beye kükürt sabunu var mı dedim sedefe iyi geliyor diye duyduğum için o da bana sedef içinse bir de kremim var rahatlatır dedi 20₺ idi aldım bende umutsuzca ama rahatlatmak ne kelime söktü attı sedefimi hemde sadece iki haftada kremin adı ‘’aynı sefa kremi’’ ben beşikçi diye bir aktar var ilimizde oradan aldım eğer başka illerde şubeleri varsa siz de sorup alabilirsiniz. Dediğim gibi bir kişiye bile işe yararsa çok mutlu olurum..