Sevmmm hayal_perest ne sıklıkta kullanıyorsunuz? Önerilmiyor diyenler var siz sorun yaşadınız mı ? Nefes almada güçlük falan demişler
limonlukarpuzzz Sevmmm diş jellerinin hiç birisi sağlikli değil önerilmiyor.. Boğaza doğru giderse orayi uyusturup nefes almada güçlük yaratiyor.. Tarçin ve zeytinyağini deneyebilirsiniz Soğan suyu ve soğuk bir seylerle acisini azaltabilirsiniz..
NSZA2020 Sevmmm bizde doktor tavsiyesiyle tetagil granül kullaniyoruz baya etki ediyor 50 TL 36 tane var icinde
Oznuratm Kullandık ama yarım saat sonra etkisi geçiyordu bana göre o anlık rahatlatıyor sonra yine kaşınıyordu
ENA Kullandım ama çok da etkisi olduğunu düşünmüyorum. Eğer oyalanacak seviyedeyse, yani oynadığımda, kucağımda susuyorsa, o günlerde daha çok ilgi gösteriyorum baktım oyalanamayacak kadar ağrısı ve ateşi de var gibiyse calpol veriyorum.