Feyyyzza bizde bugün gittik ultrason esnasında bebeğim çok ağladı ve zar zor çekildi iyileşmesi gereken bir rakam kalan kalça 3rakam gerilemiş diğeri düzelmişti içime sinmedi çok dikkatsiz ve özensiz çektiğini düşündüğüm için gittim başka bi hastaneden daha çektirdim bu kez daha sakindi ve 3kisi sabit bi şekilde tutarak olması gerektiği gibi çekildi normal çıktı değerler yarın ortopedi doktoruna sonuçları ulaşacak o şekilde bilgilendirecekler bizi son gittiğimiz ultrasonu çeken doktor gayet güzel değerleri dedi ama bakalım dua edin yarın doktor güzel haberler versin önemli olan doktorumuzun değerlendirmesi bu arada ortopedi doktorumuz çok güzel muayene etti anlata anlata “ şimdi kalçasını çıkaracağım dedi bi korktuk nasil yani dedik bi iki hareket yapti iki kalçaya da allahtan çıkmadı ve eğer bu yaptığım hareketler ile çıksaydı sıkıntıydı ama gayet sağlıklı görünüyor muayeneniz temiz bir kez daha ultrasonu gorelim dedigi icin tekrar ultrason cektirdik ve dedigim gibi yarın dönüş yapıp bilgilendirecek