Eg16 bilmiyorum ben açıkçası o kadar fazla dikkat etmedim ama edilecek noktalar bildiğim kadarıyla şöyle kurubaklagilleri mutlaka iki su haşla ilk suyunu dök ve kimyon ile pişir, karnabaharıda öyle yapabilirsin. İlk ay süt içmedim sonra laktozsuz süt ve laktozsuz kefir tükettim. Gazlı olduğu zamanlarda da tane kimyon alıp çayını yaptım kendim içtim.