ilknurcelik cnm ben 2 ayLıktn beri kucağmda oturma pozisyonunda tuttuğmda çok hoşuna gidiyodu baktm sewiyo öyLede dewam ettm ama sürekLi değiL bazen yanmdanyatırdm bazende çewreyi izLesin diye öyLe yaptım bazen döşüne kaLın yastık koyup kafası hawada çewreyi keşfetmesine izin werdim öyLe böyLe derken 3,5 ayLıkken mama sandaLyesinde oturunca baya eğLenşyodu çığLık atarak şu an örümceğe biLe öyLe yastık mastık destek koymadan günde beş on dk koyuyorm çok keyifLe biniyo ama erken diye pek koymuyorm 😂