Damla33 Kaanbebek kuvezde yatti 1 hafta yeni dogdugunda sarilij icin yatirmistik ordaki tahlillerde enfeksiyon cikti 1 haftada cok sukur duzeldi antibiyotik tedavisi uyguladilar serum takiliydi her gittgimde
Fullmoon Kaanbebek benm bebegimde de vardı. 12 gün küvözde kaldı. Biliyorum zor ama o iyi olsunda kalıyosa kalsın küvözde. Herşey iyiliği için
Kaanbebek Damla33 bizim eşim ve antibiyotik tedavisi yapılalı bir hafta oldu ama hala kanda enfeksiyon tamamen bitmedi
Kaanbebek Deletedmom280 anladım canım inşallah bizim de daha fazla zaman geçmeden hemencik geçer temiz çıkar inşallaj yarın tekrsr tahlili olcsk
Damla33 Kaanbebek bazılarının ki 15 gun suruyoms kuvezdeyken bi cocugunku 7 gunde geçmeyince 15 gun yatmis
Kaanbebek Damla33 bizim bugün 7. Gündü haşa tahlilde bir miktar enfeksiyon var neden oluyor bu enfeksiyon biliyor mudunux
Damla33 Kaanbebek dogumda varmis bizimkinde benden gecmis doktor sordu bana idrar yolu enfeksiyonu falan geçirdin mi diye geçirmiştim bnde ondan olabilir dedi 15 gun yatan bi cocuk vardi onun annesiylede konusmustm 7 demisler tamamen azalmayınca 15 gun yatmis bizden 1 gun once cikmisti hatta
acemiannee8 Benim oğlumda da çıktı ama yatış falan vermediler antibiyotik kullandık 4 gün ama 3 gün çokyüksek ateş oldu 39.5ları gördük bizimki dişten ve boğaz kızarıklığından kaynaklıydı