Ygtakn 1tuba erkekse 20 kırktı kızda 40 diyorlar ama bazıları aynı gün bile gösteriyor ben 2 ay bekletüm cünkü salgının cok fazla oldugu zamandı nolur nolmaz diye
zeyzey77 1tuba Bebekler doğduğu andan itibaren görmeye başlar. Sadece belli bir mesafeye kadar görür fazlasını göremez. Eğer bir bebek doğduğunda hiç görmüyorsa doğuştan görme engelli deniyor ona