Kızlar merhaba.Fikrinize ihtiyacım var .Oğlum3 ay 13 günlük.3 aylık kontrolunde doktoru 5.570 kg dedi ve kilosu az diyerekten mama başlamamı soyledi.Fakat bebeğim mama asla almıyor değişik biberonlar farklı mamalar denedim ama asla istemiyor.Memede de durduğu en fazla 5 dkka .bu çocuk nasıl doyuyor ben anlamıyorum başına boyle bişey gelen varmı??