Kızlar oğlum 1 yasına girdi doktor 600 lük d vitaminine geçelim dedi. Kan ilacları oğlumda kabızlık yaptığı için şişede 5ml lik ilaçtan verdi. 2sinede aynı gün basladım. Oğlum kakayı günde 1 kez yapardı bazen 2 güne 1. İlaçlara basladıktab sonra günde 2 3 kez yeşil kaka yapıyor. Sizce hangisi yapmış olabilir? Ben kan ilacından şüphelenmiştim yeşil oldugu için. Bugun kan ilacını vermedim ama yine 2 3 kez kaka ve bez dolu halde yeşil yapıs yapıs kaka yaptı 😒 tam diyorum zorlada olsa kan ilacını vercem eksiklik olmasın. Hep bi sıkıntı çıkıyo🤨 sizde de yan etki oldumu. Kabız olmadı diye sevinirken niyw böyle oldu ya. Acaba d vitamini ağır gelmiş olabilir mi ? 400lüktn 600a geçtik ya😞