Merhaba bebeğim 5,5 aylık Pazar gününden beri yüksek ateşimiz var Çarşamba gününden beri de hastane de yatıyoruz nihayet bugün teşhis konuldu. Hastalığın adı Kawasaki yani kalp damarlarının genişleyip iltihaplanmasıymış. Şu an ivedi tedavisine başlandı. Bu hastalığı yaşayan ya da bilgisi olan var mı ?