Kızlar bebişimi rutin kontrollerini yaptırdım çoğu testi temiz çıktı 2 ay 10 günlük son kontrolde doktorumu kalpten hafif bir ses geliyor üfürüm ufak bir delik olabilir ama korkulcak bir durum yok dedi.çocuk kardiyolojsne göstericem ama böyle bir durum yaşayan varmı