Momkids benimde 17 aylık oğlum hep dışarıdaydı. şu anda dışarıda insanları durur izler, inceler, uzaktan gülücük atar ama çok yaklaştıklarında uzaklaşır bizimki yani öyle kimsenin kucağına gitmez. Yabancı kavramını artık öğrenmiş olması gerekli öyle hemen birilerinin kucağına gitmesi çok normal gelmedi bana.