Çocuğum geceden beri ateşi bir iniyor bir çıkıyor 38 e kadar çıktı yanıyor vücudu doğal ne yapabilirim evde böyle bildiğiniz ne var. İburamn zero kullandm 3-4 saat ara ile. Hastneye gitmedim ama devam ederse gtcez amA evde deneyebileceqm ne var??
Ve üşutmus çorapsız geziyordu hep . Bu kadar ateş devam etmesi normal mi ki