Benimki de öyle yaa valla internette araştırıyorum çok uyuyan çocuk normal mi falan diye 😬 max 1.5-2 saat uyanik kalıyor sonra tekrar kolayca uyuyor. Tüm gün uykulu sayılır nerdeyse. 2 saat uyanık kalıyor ama bunun yarım saatinde adam akıllı gözleri açık aktif bir çocuk kalan vakitte yarı açık yarı kapalı 😂 bana da herkes şükret falan diyor annem de siz de böyleydiniz ablanlar sen yer içer uyurdunuz diyor