Babyalina cicekannesiii yok kız iyice belirmiş bence en geç 2 haftaya patlar dedi dersin😄 nasılda bilirimya🤣
bikerem Babyalina 3 cocugum da boyle oldu,her bebek farklidir birsey diyemem,insallah kolayca cikarir
PoyrazinAnnesi26 Babyalina ![https://imgyukle.com/i/kP5Vtb(src) fotoraf atmaya çalıştım ama benim bebeğimin de altında beyaz biseyler var dış demek mi hiç anlamıyorum