Brsnysr elaece25 kc aylık bebiş yani ek gıda varmı kızımda da olmuştu ek gıda sürecinde kend kendine geçti isilik bence aynıydı sık sık duş almıştık
Brsnysr elaece25 ben hiç bir şey surmemistim 2-3 gün sonra kayboldu görenler hep isilik dediydi Antalya’da yiz