S08m ben şehir hastanesinde amirlik yaptım toplam 150 yakın güvenlik çalışanı vardı onların sorumlulukları bana aitti isimi seviyordum sürekli hastanede olaylar oluyordu ailem çıkmamı istedi 1 ay sonrada evlendim ailem çıkmamı istedi oyle. Is imkani gelince malesef bayanların bu güvenlik işinde is bulmasi cok zor kurumsallsr genellikle erkek ve silahli güvenlik istiyor eger sizinki silahsız güvenlikse is imkanıniz bulms açısı baya baya düşük benimki silahlıydi birde universite mezun olunca amirlik yapabildim yoksa benimde silahsiz kartim olsaydi benimde is imkani bulmam zordu