enguzelmevsimim Bebeğim bir aylık, doğduğundan beri gaz sorunu var uykusunda bile ıkınıyor çok fazla gazı var. İki hafta önce doktorumuzun önerisiyle biogaia damla kullanmaya başladık ama çok bi değişiklik yok sizin önerileriniz var mı
Leylazra enguzelmevsimim Ah ah kanayan yaramız Malesef.2 ay 7 günlük kızım eskiye oranla iyi ama tabi yine gaz problemimiz var.2.ci ayda biraz daha rahatlicaktır.İmkan varsa duş aldırmaya çalış çok iyi geliyor.Mutlaka her emzirme Ya da mamadan sonra gazını cıkartmaya çalış.Yoksa sindirime gidip alttan cıkarmak zorunda kalıyor.Fırsat buldukça gaz masajı yap oda rahatlatır bol bol.Kucagında biraz hafif tempoda hopla bagırsakları çalışsın benim kızda yarıyor.
aysenur0022 Benim de aynı şekilde 25 günlük ve uyurken bile ağlıyor kıpkırmızı oluyor çok üzülüyorum artık çok yıprandım
Asuu3407 Benim bebeğimde 1 bucuk aylık bende onun hiçbir etkisni görmedim şuan sab simplex kullanıyorum baya iyi geldi memnunum
enguzelmevsimim Ayse_oyku doğumdan beri nerdeyse hiç ekmek yemiyorum kahvaltıda iki yumurta ve peynir yiyorum ama yine gaz oluyo :(
HatunKisisi enguzelmevsimim seni o kadar iyi anlıyorum kiii.. bende çok çektim gazdan 5ay 14 günlük şuan yine gaz almaya devam ediyorum ama eskiye göre çok çok daha iyi zamanla azalıcak gaz masajı yapın bol bol emziriyorsanız yediklerinize dikkat edin rezene falan için mama içiyorsa mamasını gaz maması alabilirsiniz
Ayse_oyku enguzelmevsimim bebeğin daha küçük zaten canım gün geçtikçe azalacak bende çok çektim gazdan ama bi alerjisi yoksa düzelecektir
Melekkanne enguzelmevsimim her damlayı denedim sab simpleks le mafloru kullanıyorum çok iyi geldi şükür bide onu deneyin
Brsnysr enguzelmevsimim kızım da sadece elmayagi iyi geldi ayak altına göbüşüne diz kapağı arkasına sürüyordum büyük insan gibi gak gak ediyordu ama doğal elma yağı aktardan almistik