Minigimmarslan Selam anneler, bebeğim 30 gündür küvezde. 1800 doğmuştu 1700e düştü ve şuan 1880 gram. Doktor genel durumu iyi diyor ama 30 günde bu kadar kilo alması kafamı karıştırıyor. Benim yaşadığım durumu yaşayan var mı veya Bi tavsiyeniz?? 😔😢
Gizemhzl Minigimmarslan anne sütüne veya kullandığınız mamaya eoprotin eklenmiyor mu?hem kilo alımını destekliyor hemde prematüeleerde Zihin gelişimi için çok kıymetli
zeyzey77 Minigimmarslan Her bebeğin bünyesi farklıdır her bebek beslenmeyi vücudu kabul etmez bazı sorunlar oluşmuştur kilo alamamıştır. Kilo her zaman gelir önemli olan sağlık durumu. Bol bol sütünü sağıp gönder onun anne sütüne ihtiyacı var. Zamanla kilo almaya başlar. Kaç haftalık doğdu. Beslenmeye ne zaman başladı . Hortumla mi besleniyor? Kan değerleri nasıl nefes problemi var mı kalp beyin sorunu var mı ? Bunlar çok daha önemli
Irmakprensesinannesi Minigimmarslan benim kızım kuvezde bir kilo aldı bi verdi bu genelde oluyor rahat ol kuvezden çıktığında 1865 gr di ama kuvezde 11 gün boyunca 1700 gr kdr düşmüştü sonra yükseldi kilosu kafaya takma bol bol sütünü sagip ver hemşirelere ben hep öyle yaptım hergun hastaneye süt biraktim şuan kızım 2 ay 1 günlük 3850 gr kilo alıyorlar rahat ol
ikizlerinannesi2985 Minigimmarslan benim ikizlerim 1650-1600 gram doğdular. 8 hafta kaldılar küvözde, 2000 gram ile taburcu oldular. Hiç kilo aldıramadılar. Devlet hastanesine vs gittik prematüre polikliniğine kontrol için. Kontrolü yapanlar yoğun bakım doktorları. Direkt hiç iyi bakamamışlar yoğun bakımda dedi doktor😞
Minigimmarslan Gizemhzl Ekleniyor ona rağmen verdiği ödemle toplam 180 gram almış. Ve emme refleksinin olmadığını söylüyorlar. Hiç görmüyorum bebeğimi de 30 gündür. Bu durum artık canımı sıkmaya başladı
zeyzey77 Gizemhzl Mamaya Eoprotin eklenmez. Eoprotin anne sütü zenginleştiricidir anne sütüne katılır
Irmakprensesinannesi Gizemhzl vlla benim kızım 33 +0 doğdu eprotein ilk zaman kullandım ama sonra izin vermedi sagmama hep emmek istediği için aptamil premetil verdi doktorumuz her memeden sonra onu veriyorum 40cc şuan 2 ay 1 günlük kızım 3850 gr olduk bugün hatta kontrolumuz var gayet sağlıklı zihinsel beyin göz kulak hiç bir sıkıntısı yok 4 güne kdr sadece kaka yapamıyoruz o kdr
Gizemhzl Minigimmarslan kaçıncı haftada doğduğu da önemli emme refleksi ve akciğer gelişimi için 34 -35 ler lazım . Benimki de 17 gün fln hiç kilomalmadınnerdeyse sonra biranda günde nerdeyse 100 gr alarak taburcu oldu. 35+0 1730 gr doğdu. Doğduğu gündem beri emme refleksi vardı biraz zayıftı sadece 21 gün sonra 2090 gr la taburcu oldu
zeyzey77 Gizemhzl Maşallah. 5 ml bile gelse şırıngaya çek tarih saat filan yazıp yenidoğana ver mutlaka. Zaten ilk başlarda azar azar veriyolar. Oğlumda ilk 2ml başladılar vermeye bebeğin durumuna göre midesinin kabul etmesine bağlı olarak ml ml arttırma yapıyolar. Zamanla hepsi geçecek inşallah . Çok az çıktı diye düşünüp dökme . 2 ml bile çıksa çok kıymetli onun için
Gizemhzl zeyzey77 evet fakat soran ben değilim . Benim kızım 8 aylık oldu. Elhamdulillah süt sıkıntısı yaşamdım ben hastane tipi pompa kiraladım hatta zorunlu sezaryen tarihim belliydi doğumdan 2 gün önce bile emzirme danışmanı kontrol ettiğimde sütüm vardı çok şükür.düzenli sağdım hep
zeyzey77 Gizemhzl Anladım canım isime dikkat etmemişim . Maşallah sevindim senin için anne sütü çok önemli gerçekten. İki doğumum da erken oldu. İlkinde 3 gün hiç süt gelmedi ikincisinde 3-4 saat sonra gelmeye başlamıştı damla damla da olsa . Bebekte kuvozde olup emziremeyince zor oluyor gerçekten sagarak
Gizemhzl zeyzey77 travmatik oluyor hayat. Sezaryen dikişlerime hiç aldırmadan dimdik oturup sağdım ben hep. Zor bir süreçti. Peeeklampsi olduğum için tüm gebeliklerim riskli benim de . Açıkçası korkuyorum. Tek çocukta kalırım muhtemelen
zeyzey77 Gizemhzl Aynen çok zor oluyor gerçekten. Benim de hep suyu geliyor. İlk doğum 34+5 ikincisi 29+6 oldu ikisi de Sezeryan oldu . Bebeğimiz için mecbur ayakta duruyoruz. Ben iki doğumdan sonra da hiç yatmadım
Gizemhzl Irmakprensesinannesi mamayı da verip. Sütü sağıp eoprotin ekleyip verebilirdiniz aslında. Ben hem emzirdim hem sağdım verdim uzun bir süre. Eoprotini Kullanmayan çocuklarda oluyor muhakka onlarda sağlıklı ancak pek çok çalışma yapılmış eoprotin üzerine o dönem okumuştum. Mümkünse 3.5 kg olana kadar en aZından 1 kutu bitirmek iyi olur
Irmakprensesinannesi Gizemhzl valla şuan tam 4 kg öyle soylyim gayet sağlıklı herseyi iyi bugün daha kontrolü vardı boyu 54 cm şuan 2 aylık rota aşısı vuruldu hatta mama yi değiştirdi şuan mesela aptamil premetil di şuan aptamil 0-6 ay farklı mamasını geçirdi
Gizemhzl Irmakprensesinannesi sizin olayınız geçmiş artık bebeğinizde tabiki sağlıklıdır. Suan belki bebeği yeni taburcu olmuş prematüre bebek anneleri vardır onlara yardımcı olabilmek adına yazdığım yorumlar şahsileştirmeyr gerek yok. Ayrıca Önemli olan motor gelişimi bu dönemden sonra bebeğinizi gözlemlemelisiniz. Örneğin bu ay sizin için sosyal gülümsemenin başlaması lazım. Pediatrik uzman fizyoterapistim bu arada.
Irmakprensesinannesi Gizemhzl him doğrudur şuan sese tepki verme gülümseme ben konuştuğumda sesin neden geldiğini algılamaya ve o yöne doğru bakmaya calisyr yavaş yavas