Hanımlar merhaba, yaşadığımız şey havale desen havale değil nöbet desen nöbet değil doktorumuzda anlamadı başına gelen varmıdır?
Bebeğimizin ateşi sabaha karşı 39.2 oldu ateş düşürücü ile 38 düşürdük evde 4 saat olmadan tekrar çıktı tekrar ateş düşürücü verdim sonrasında bebeğimi uyutmaya çalıştığımda gözleri açık gözleri sadece bi yere sabitlendi tepki vermemeye başladı seslendiğimde tepki vermedi acil hastaneye gördüğümüzde oto koltuğunda yine aynı şekilde tepki yoktu ama üstü salya olmuştu sırf hastaneye gittiğimizde yine tepki yoktu gözlerimiz açıktı ama damar yolu açılırken ağlama yok ama morarma olmadı ve neredeyse 1 saate yakın öyleydi doktorumuzda havale değil dedi ne olduğunu bilemedik 🤷🏻♀️