bsrt Bebeklerde öksürüğün kendiliğinden geçmesi bekleniyor Yani yetişkinde ki gibi kesmezler yoksa bastırıyor ciğerler bu dediğim rahatlatır hiç değilse altına yüksek yastık koyun daha az öksürür
Su ile temizlemek yerine serum fizyolojik yap canım kaç aylık bu arada bebiş